מצבר סטארט סטופ – start stop

למה משמש מצבר סטארט סטופ – start stop משאלתם של המון נהגים היא ליהנות מהוזלה משמעותית של הדלק.
מה שקורה בפועל הוא שמחירי הדלק לא מפסיקים לעלות, אך ניתן לחסוך בדלק בדרכים מעט מקוריות יותר בחסות הטכנולוגיה המתקדמת.
כך קורה, שתעשיית הרכב מנסה בכל כוחה להביא לחיסכון בדלק, בין היתר בעקבות לחץ המגיע מכיוון גופים ממשלתיים המלינים על כך שמכוניות חדשות לא בדיוק ירוקות.
המטרה? להפחית את הזיהום שפולטות המכוניות באמצעות אימוץ שיטה לחסוך בדלק.

לשמחתכם, כיום תוכלו ליהנות מכל העולמות: גם לחסוך בדלק שלכם וגם להיות ירוקים יותר הודות למצברי ה”עצור וסע”, או בשמם המוכר יותר מצברי סטארט סטופ – start stop.
הטכנולוגיה המתקדמת שולבה תחילה במכוניות בודדות, אך כיום השימוש במערכת נפוץ ומתאים גם למכוניות עם בנזין ודיזל.

אז מה היא אותה מערכת?

בכל רכב יש מצבר, אך לא בכל רכב יש מצבר סטארט סטופ – start stop
אם כן, מה עושה המערכת ולמה בכלל צריך אותה? גם אתם כנהגים עמדתם לא אחת בפקק, וככל הנראה שגם תעמדו בעתיד.
במרבית הרכבים, העמידה בפקק כוללת בין היתר גם את השארת הרכב מונע.
המערכת החכמה מביאה לכך שבעת שהרכב עומד בפקקים, המנוע יכבה.
שימו לב כי המערכת אינה רלוונטית רק בעמידה בפקקים, אלא גם בעמידה ברמזורים שהשהות מולם לוקחת כמה שניות בודדות.
המטרה? גם להקטין את זיהום האוויר וכך אתם הופכים ירוקים יותר, וגם להקטין את צריכת הדלק שלכם.

אז מה קורה בעת שהמנוע נכבה? כל מערכות החשמל ברכב שלכם ניזונות מהמצבר.
המשמעות? מערכות החשמל מבוססות בשלב זה על כוחו של המצבר שמספק מתח למערכות שונות ברכב שלכם: החל מהמזגן, דרך החלונות החשמליים ועד מערכות המולטימדיה.
שימו לב: בכוחו של המצבר גם לספק כוח לכל המערכות הנדרשות, וגם לבצע התנעה מחודשת של המנוע לטובת המשך הנסיעה הבטוחה שלכם.
בכוחם של מצברים אלו לבצע מספר גדול מאד של פריקות ושל טעינות, והמצברים גם עמידים בפני מספר רב של התנעות.

אז איך מצבר סטארט סטופ – start stop עובד?

אז איך המערכת החכמה עובדת? המכוניות המצוידות במצבר הייחודי, יודעות לזהות עצירות ברכב ובהתאם הן מכבות את המנוע בכדי לחסוך בהוצאות הדלק.
בעת שהמערכת מזהה כי הנהג מתכוון להניע את הרכב מחדש, המנוע נכנס לפעולה בצורה עצמאית, מתבצעת התנעה והרכב יכול להמשיך בדרכו.
לצד מערכת זו, ישנן מערכות שבהן המנגנון פועל בצורה מעט שונה: דימום המנוע מתבצע במקרים בהם הנהג מוריד את רגלו מהדוושה, בעוד ישנן מערכות בהן תהליך דימום המנוע מתחיל במעמד העצירה המלאה ועם שילוב הרגל על הברקס.

על מנת להניע את המנוע מחדש, במכוניות הפועלות על הילוכים אוטומטים, כל הנדרש הוא לעזוב את דוושת הברקס.
ברגעים אלו המערכת יודעת לזהות את התנועה וכך מתבצעת מחדש הפעלה של המנוע, ונוצר סינכרון אל תיבת ההילוכים.
מנגד, אם ברשותכם רכב בעל מערכת הילוכים ידנית, לחיצה על הדוושה תניע בחזרה את המנוע שלכם ותוכלו לצאת לדרך בנסיעה בטוחה.

וכמה זמן אחריות יש לכם על המצבר?

האחריות הניתנת לכם על המצבר זהה ברוב המקרים לאחריות שהייתם מקבלים גם במעמד רכישת מצבר שאינו פעול במנגנון החכם.
לרוב, האחריות הניתנת לכם תקפה לתקופה של כ-20 חודשים.
חשוב מאד שלא לוותר על האחריות, שכן במידה ויצוצו תקלות שונות, תוכלו לממש את האחריות שלכם ולזכות בתיקון או בהחלפה של המצבר.
המצברים מותאמים לרכבים חכמים שבהם מותקנת המערכת סטארט סטופ – start stop.

צוות ענק המצברים זמין לשירותכם​:
072-390-1116

מצבר סטופ סטארט – STOP START
Call Now Button מצבר בתל אביב מצבר בראשון לציון מצבר ברחובות מצבר בפתח תקווה מצבר ברמת גן מצבר במודיעין מצבר בנתניה מצבר בלוד מצבר בבני ברק מצבר בראש העין מצבר ברמלה מצבר ברמת השרון מצבר בגבעתיים מצבר בבת ים מצבר בכפר סבא מצבר בחולון מצבר בירושלים מצבר בחיפה מצבר בנס ציונה מצבר בגני תקווה מצבר בחדרה מצבר בהוד השרון מצבר לרכב מצבר בוש מצבר טיטניום מצבר שנפ מצבר וולטה מצבר ניסן פאוור מצבר ורטה מצבר עד הבית מצבר יד שנייה מצבר בבית שמש מצבר במזור מצבר בבן שמן מצבר באזור מצבר בסביון מצבר בעפולה מצבר ביבנה מצבר בגדרה מצבר קריית גת מצבר בבאר שבע מצבר 72 אמפר מצבר 60 אמפר מצברים בזול מצבר באשקלון מצבר באשדוד מצבר בגבעת שמואל דילוג לתוכן