למה חשוב להקפיד על תעודת האחריות כשקונים מצבר בקריית גת?

אנחנו כאן בחברת ענק המצברים מאמינים שקנייה של מצבר חדש זה משהו שצריך להיעשות מתוך מחשבה והיכרות שונה עם מותגי מצברים שונים כמו מצברי ניסן פאוור האיכותיים או מבחר הדגמים של מצברי שנפ הישראליים.

יחד עם זאת, אם גם אתם מחפשים מצבר בקריית גת ומעוניינים לרכוש מוצר אמין, אנחנו מאמינים שאתם צריכים להבין בדיוק את החשיבות של תעודת האחריות שמגיעה עם כל רכישה של מצבר לרכב ולדאוג בעצמכם שאתם מקבלים אותה.

לכן, אנחנו רוצים להעלות כאן כמה נקודות חשובות בעניין הזה על מנת שתבינו בדיוק למה צריך להקפיד על זה.

תיקון והחלפה במידת הצורך

ראשית צריך להבין שזה לא משנה אם רכשתם מצבר במודיעין, מצבר ברחובות, מצבר בראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ – כשאתם יוצאים מהרכישה עם תעודת אחריות אתם יכולים להיות בטוחים שבכל מקרה של תקלה שמתרחשת, אתם מכוסים ויכולים לקבל שירות של החלפה או תיקון של המצבר. בגלל שהאחריות היא ארוכה יחסית, זה בהחלט מכסה אתכם לזמן ארוך מתוך תוחלת החיים של מצברים.

לדעת שקניתם מצבר איכותי בלבד

נקודה חשובה שמראה למה תעודת האחריות חשובה גם בלי קשר לתיקון או ההחלפה במידת הצורך. תעודת האחריות שמתקבלת עם רכישת מצברים היא תעודה מטעם מותג המצברים, ומותגים מובילים כמו מצברי וולטה למשל או דווקא מצברי בוש, תמיד יפרטו את כל המידע החיוני על המצברים בתעודה הזאת. מה שזה אומר זה שהתעודה הזאת בעצם מבטיחה שקיבלתם אך ורק מצבר חדש, מקורי וכמובן שלא מדובר במצבר מזויף.

האם תעודת האחריות מגיעה עם כל המצברים?

התשובה היא חד משמעית כן. זה לא משנה אם קניתם מצברי טיטניום, אם רכשתם מצבר פריקה עמוקה חדש, אם מדובר בדגם של מצבר לקרוואן או שזה דווקא מצבר לקטנוע. תעודת האחריות צריכה להגיעה בכל מצב ואם במקום מסוים לא מביאים לכם אותה או מציעים לכם תעודה מטעם המקום, זה בהחלט משהו שצריך להדליק נורה אדומה ושווה לחפש במקום אחר.

 

 

צוות ענק המצברים זמין לשירותכם:
072-390-1116

אוליי יעניין אותך גם:

מצבר בקריית גת
מצבר עד הבית מצבר בתל אביב מצבר בראשון לציון מצבר ברחובות מצבר בפתח תקווה מצבר ברמת גן מצבר במודיעין מצבר בנתניה מצבר בלוד מצבר בבני ברק מצבר בראש העין מצבר ברמלה מצבר ברמת השרון מצבר בגבעתיים מצבר בבת ים מצבר בכפר סבא מצבר בחולון מצבר בירושלים מצבר בחיפה מצבר בנס ציונה מצבר בגני תקווה מצבר בחדרה מצבר בהוד השרון מצבר לרכב מצבר בוש מצבר טיטניום מצבר שנפ מצבר וולטה מצבר ניסן פאוור מצבר ורטה מצבר יד שנייה מצבר בבית שמש מצבר במזור מצבר בבן שמן מצבר באזור מצבר בסביון מצבר בעפולה מצבר ביבנה מצבר בגדרה מצבר קריית גת מצבר בבאר שבע מצבר 72 אמפר מצבר 60 אמפר מצברים בזול מצבר באשקלון מצבר באשדוד מצבר בגבעת שמואל Call Now Button דילוג לתוכן