מצבר או אלטרנטור: איך יודעים מה הבעיה?

מרבית האנשים שנכנסים אל הרכב הפרטי שלהם, מניעים אותו ומגלים שמכלולים החשמליים לא מתפקדים כראוי, מסיקים כי הבעיה היא מצבר ששבק חיים, וכי יש להחליף מצבר לרכב, ובעוד זוהי בהחלט בעיה נפוצה, זו לא הבעיה העיקרית הגורמת לתקלות במערכת החשמל.

אנחנו חברת ענק המצברים וחשוב לנו להנגיש את המידע עבור הלקוחות שלנו, ולהסביר שבמצבים הללו, זה יכול להיות מצבר או אלטרנטור, ולא תמיד מדובר על בעיה של מצבר בלבד.

מיד נסביר איך יודעים להבחין, ונזכיר שאם יש לכם שאלות לגבי מצברים או כל שאלה אחרת אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שלב!

בעיה במצבר

זה לא משנה אם זהו מצבר טיטניום, דגם כלשהו של מצבר שנפ או כל סוג אחר – לרוב מצבר ששבק חיים יבואו לידי ביטוי במכלולים חשמליים ש”משתגעים”. השעון מראה מספר מוזר, החלונות לא נפתחים, הרדיו מעביר תחנות וכן הלאה. הרבה פעמים בנוסף, לא ניתן יהיה להניע את הרכב עם המפתח כשהמצבר שבק חיים, אבל כשננסה להניע אותו עם כבלים בהחלט נצליח לעשות את זה (וכך גם ניתן לנסוע למקום ההחלפה, למרות שתמיד כדאי ללכת על שירות מצבר עד הבית).

בעיה באלטרנטור

מהו בכלל אלטרנטור? ובכן, מדובר על רכיב מכני שזז באמצעות התזוזה של המנוע, והוא זה שאחראי על ההטענה הקבועה של המצבר שמתרוקן עקב השימוש. במקרים של בעיה באלטרנטור, לא נצליח להניע את הרכב גם באמצעות כבלים ומקור חשמל חיצוני. ברוב המקרים בעיות באלטרנטור נוצרות עקב שימוש ארוך מדי במצבר ששבק חיים, מה שגורם לו להתאמץ יותר מדי וכך להתקלקל.

צרו קשר עם המומחים שלנו

מחפשים מצבר ברחובות? צריכים מצבר פריקה עמוקה או מצבר סטארט סטופ – start stop איכותי? מעוניינים לשמוע על הדגמים של מצברי וולטה? רוצים לשמוע עוד על נושאים של מצבר או אלטרנטור? צרו קשר עם המומחים שלנו כאן בענק המצברים ואנו נשמח לתת לכם את כל המידע החשוב שאתם צריכים וכמובן לעזור לכם עם מצברים חדשים ואיכותיים.

צוות ענק המצברים זמין לשירותכם:
072-390-1116

אוליי יעניין אותך גם:

מצבר עד הבית מצבר בתל אביב מצבר בראשון לציון מצבר ברחובות מצבר בפתח תקווה מצבר ברמת גן מצבר במודיעין מצבר בנתניה מצבר בלוד מצבר בבני ברק מצבר בראש העין מצבר ברמלה מצבר ברמת השרון מצבר בגבעתיים מצבר בבת ים מצבר בכפר סבא מצבר בחולון מצבר בירושלים מצבר בחיפה מצבר בנס ציונה מצבר בגני תקווה מצבר בחדרה מצבר בהוד השרון מצבר לרכב מצבר בוש מצבר טיטניום מצבר שנפ מצבר וולטה מצבר ניסן פאוור מצבר ורטה מצבר יד שנייה מצבר בבית שמש מצבר במזור מצבר בבן שמן מצבר באזור מצבר בסביון מצבר בעפולה מצבר ביבנה מצבר בגדרה מצבר קריית גת מצבר בבאר שבע מצבר 72 אמפר מצבר 60 אמפר מצברים בזול מצבר באשקלון מצבר באשדוד מצבר בגבעת שמואל Call Now Button דילוג לתוכן